25.8.10

Det er fand'me uhyggeligt, du!

Skræmmeretorikken breder sig ubønhørligt.

De seneste vildskud på menneskestammen tenderer faktisk det direkte skræmmende. Vidste i f.eks. at Blogger lægger servere og båndbredde til udbredelse af nynazistisk propaganda? Daniel Carlsen, tidligere garder, erklæret racist, White Pride-medlem og det eneste medlem af DNSB der kan både stave og samle en sætning korrekt, har en blog her på Blogger?

Jeg føler mig tilsmudset. Det er ikke den form for selskab jeg bifalder.

Først tænkte jeg: "Så hiver vi teltpælene op, Tante. Det er bare for meget!" - men så kom jeg til at tænke på den med at de værste i mobbekonflikter er dem der ikke griber ind, men bare vender ryggen til og venter på at det er overstået.

Så nej. Jeg flytter ikke. Der er fandeme mere ærlig dansker (for slet ikke at tale om kultiveret dansker) i mig end der er i udskud som Carlsen.

I stedet for bomber jeg Blogger med klager. Det er den slags sæbe der skal til den slags smuds.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak Tante! For gu fanden er det uhyggeligt...yikes :o(

Anonym sagde ...

Kære Tante, er det alligevel ikke bedre at have ham ude i det åbne. Det allermest skræmmende er vel det der er skjult?
mange hilsner Susanne K, Lellinge

Dana Watsham sagde ...

Det kan du sagtens have ret i, Susanne - men jeg føler mig alligevel tilsmudset ved at dele blogvært med den slags ekstremister.